Polityka prywatności

Polityka Prywatności Administratora Danych

Prosimy o zapoznanie się z niniejszą Polityką w celu zrozumienia naszych działań dotyczących Państwa danych osobowych i sposobu ich przetwarzania. Korzystając ze strony internetowej Fundacji Najważniejsi są Ludzie, wyrażają Państwo zgodę na postanowienia zawarte w niniejszej Polityce.

Fundacja Najważniejsi są Ludzie przykłada dużą wagę do ochrony prywatności. Pragniemy zapewnić, że traktujemy Państwa dane ze starannością i uwzględnieniem zobowiązań wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

Niniejsza polityka opisuje rodzaje danych, jakie Fundacja Najważniejsi są Ludzie może zbierać lub jakie mogą Państwo nam przekazywać oraz zasady ich zbierania, wykorzystywania, przetwarzania, ujawniania i ochrony.

Niniejsza Polityka obejmuje zarówno nasze procedury online, jak i offline dotyczące gromadzenia danych, w tym danych, jakie możemy zgromadzić za pośrednictwem naszych różnych kanałów, takich jak: strona internetowa, korespondencja e-mailowa, media społecznościowe, zgłoszenia na szkolenia.

I. ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że:

1) Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO jest  Fundacja Najważniejsi są Ludzie, z siedzibą w Warszawie, adres: 00-844 Warszawa, ul. Grzybowska 56, Browary Warszawskie, tel.: +48 690 311 591, e-mail: kontakt@fundacjansl.pl.

2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo skontaktować za pomocą adresu e-mail: kontakt@fundacjansl.pl.

3) Cele w jakich możemy przetwarzać dane osobowe, w zależności od źródła pochodzenia:

  Źródło informacji Cel przetwarzania
Dane Klientów
  Zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu/kursach lub konferencjach organizowanych przez Administratora  dla Klientów indywidualnych Wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b  „RODO”);Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c  „RODO” w związku z przepisami podatkowymi);W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f  „RODO”);Marketingu i promocji produktów i usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a oraz f „RODO”);Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”);W celach archiwizacyjnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”).
  Formularz kontaktowy na stronie internetowej Wykonania zawartej umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b  „RODO”);Marketingu i promocji produktów i usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a oraz f „RODO”);Udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”);W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f  „RODO”);Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”).
  Dane otrzymywane podczas rozmów, kontaktów telefonicznych, korespondencji e-mail, korespondencji w ramach formularzy elektronicznych Wykonania zawartej umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem, w przypadku osób fizycznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”);Przetwarzanie danych reprezentantów, pełnomocników Klientów, będących osobami prawnymi na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”);Marketingu i promocji produktów i usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a oraz f „RODO”);Udzielania odpowiedzi na przesłane pytania, prowadzenie korespondencji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”);W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f  „RODO”);Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”).
  Dane otrzymywane podczas spotkań i znajdujące się w zawieranych Umowach Wykonania zawartej umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem, w przypadku osób fizycznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”);Przetwarzanie danych reprezentantów, pełnomocników Klientów, będących osobami prawnymi na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”); W celu bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f  „RODO”);Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c  „RODO” w związku z przepisami podatkowymi);W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f  „RODO”);Marketingu i promocji produktów i usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a oraz f „RODO”);Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”).
  Newsletter Marketingu i promocji produktów i usług (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a „RODO”);Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”).
Dane Kontrahentów i innych osób kontaktujących się z Administratorem
  Dane otrzymywane podczas spotkań i znajdujące się w zawieranych Umowach Wykonania zawartej umowy w przypadku Klientów będących osobami fizycznymi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b  „RODO”);W celu bieżącego kontaktu wynikającego z zawartej umowy lub z podjętych działań zmierzających do jej zawarcia w przypadku Reprezentantów/Pełnomocników Klientów będących osobami prawnymi (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b  „RODO”);Wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c  „RODO” w związku z przepisami podatkowymi);W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f  „RODO”);Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”).
  Dane znajdujące się w korespondencji elektronicznej i papierowej Bieżący kontakt z naszymi Kontrahentami i Podmiotami Współpracującymi, z którymi mam podpisane umowy, w celu ich realizacji Kontakt z firmami i ich przedstawicielami, z którymi prowadzimy negocjacje przed zawarciem umowy;Odpowiedzi na wszelkie inne zapytania, które trafiają do nas na oficjalne adresy umożliwiające komunikację elektroniczną.   (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a lub lit. f  „RODO”);  

 

4) Odbiorcami danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w punkcie 3 mogą być:
a) Osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy;
b) Podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzania danych osobowych (podmioty przetwarzające) na podstawie zawartych umów;
c) Spółki powiązane z Administratorem – spółki z grupy kapitałowej;
d) Podmioty, którym Administrator zobligowany będzie udostępnić dane na podstawie przepisów prawa;
e) Odbiorcy danych tacy jak: kurierzy, banki, kancelarie prawne.
5) Przetwarzane dane osobowe nie są przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6) Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w punkcie 3:
a) W związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa w szczególności dotyczących przechowywanie dowodów księgowych lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń;
b) W związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, który realizowany jest na podstawie uzyskanej zgody, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie;
c) W związku z realizacją celów, będących prawnie uzasadnionym interesem Administratora, do czasu zrealizowania tych celów lub otrzymania uzasadnionego sprzeciwu.
7) Prawa przysługujące osobom, których dane przetwarzamy:
a) prawo do wyrażenia oraz cofnięcia zgód na przetwarzanie danych tj. adresu e-mail lub numeru telefonu, w celu otrzymywania komunikacji marketingowej (newsletterów, biuletynów, innych informacji promocyjnych i marketingowych).

Możesz cofnąć zgodę w dowolnym momencie kontaktując się z nami za pośrednictwem telefonu, korespondencji e-mail lub listownej.

Ponadto, w stopce każdego e-maila zawierającego komunikaty marketingowe znajduje się link do wycofania zgody na otrzymywanie takich komunikatów. Prosimy abyś pamiętał, że nasze powiadomienia mogą zawierać istotne lub przydatne informacje dotyczące m.in. oferowanych produktów, zniżek i innych promocji.

b) prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, którego podstawą jest  uzasadniony interes Administratora danych, z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

c) prawo dostępu do danych, przysługuje Państwu prawo uzyskania dostępu do informacji przetwarzanych na Państwa temat przez Administratora, celu przetwarzania, źródle pochodzenia tych informacji, informacji o odbiorcach danych, którym zostały one ujawnione, okresie przetwarzania danych. Mogą wnieść Państwo o przekazanie kopii danych podlegających przetwarzaniu, także w formie elektronicznej.

d) prawo do sprostowania (poprawienia) danych osobowych, jeśli Państwa dane znajdujące się w naszym posiadaniu są niedokładne lub niekompletne.

e) prawo do usunięcia danych, jeśli Państwa dane nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a Administrator nie ma podstaw do ich przetwarzania, np. na podstawie Państwa zgody albo realizacji obowiązku prawnego.

f) prawo do przenoszenia udostępnionych danych w formacie  do odczytu maszynowego, np. w celu udostępnienia ich innemu podmiotowi.

g) prawo ograniczenia przetwarzania danych w następujących przypadkach (przy składaniu wniosku należy wskazać jeden z poniższych przypadków):

    • jeśli mają Państwo zastrzeżenia co do prawidłowości danych;

    • jeśli uważają Państwo, że nie powinniśmy przetwarzać danych, ale jednocześnie nie chcecie, abyśmy je usunęli;

    • jeśli takie dane osobowe nie są już nam potrzebne, natomiast Państwo potrzebują ich w związku z dochodzeniem roszczeń;

    • jeśli wyrazili Państwo sprzeciw wobec przetwarzania danych, a naszym obowiązkiem jest sprawdzenie, czy powinniśmy je dalej przetwarzać.

 


h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – o ile uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora  odbywa się z naruszeniem przepisów prawa.

Ze swoich uprawnień mogą Państwo skorzystać poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji w za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektroniczną  kontaktując się z naszym Inspektorem Ochrony Danych, do którego kontakt wskazujemy w punkcie 2 niniejszej Polityki.

Administrator  w terminie miesiąca od otrzymania dyspozycji – udzieli Państwu informacji o działaniach podjętych w związku z żądaniem. W razie potrzeby termin realizacji żądania może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę zgłoszonych żądań.

W celu realizacji Państwa żądania, jesteśmy uprawnieni do weryfikacji tożsamości, aby Państwa dane nie trafiły do nieuprawnionej osoby.

Jeżeli Państwa żądanie okazałoby się ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne, w szczególności ze względu na swój nagminny charakter, Administrator  może zażądać uzasadnionej opłaty za realizację wniosku albo odmówić podjęcia działań w związku z żądaniem.

8) W przypadkach zawarcia i realizacji   Umowy, podanie danych ma charakter obligatoryjny – dane są niezbędne do realizacji celu. W innych przypadkach podanie danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych może być brak możliwości zawarcia i realizacji umowy – zamówienia, brak możliwości skorzystania z usługi.

II. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Fundacja Najważniejsi są Ludzie prowadzi profile w mediach społecznościowych, którymi zarządza:
a) W serwisie Facebook, pod adresem: https://www.facebook.com/fundacjansl/

Administratorem danych osobowych, w zakresie w jakim wynika to z Regulaminów w/w serwisów, w których Fundacja Najważniejsi są Ludzie posiada profile jest: Fundacja Najważniejsi są Ludzie (ul. Grzybowska 56, Browary Warszawskie, 00-844 Warszawa).

Państwa dane osobowe podawane w mediach społecznościowych będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania naszymi stronami i kanałami w mediach społecznościowych, komunikowania się z Państwem, wchodzenia w interakcje, kierowania do Państwa treści marketingowych i tworzenia społeczności.

Podstawą przetwarzania danych jest Państwa zgoda. Dobrowolnie decydują się Państwo na polubienie/obserwowanie Fanpage. Zasady panujące na Fanpage oraz Instagramie są ustalane przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym Facebook wynikają z regulaminów Facebooka i i pozostałych serwisów. 

W każdej chwili można przestać obserwować Fanpage. Nie będą się jednak wówczas wyświetlać Państwu żadne treści pochodzące od Administratora. 

Administrator widzi Państwa dane osobowe, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które umieszczają Państwo na swoim profilu jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portale społecznościowe na warunkach zawartych w ich regulaminach. 

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Fanpage na podstawie zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów lub usług albo obrona przed roszczeniami. 

Dane osobowe mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Facebook, współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom. 

Państwa uprawnienia wynikające z przetwarzania danych opisane są w niniejszej polityce prywatności.

Państwa dane mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminami i politykami prywatności serwisów społecznościowych.

Państwa dane mogą być profilowane co pomaga w lepszym spersonalizowaniu kierowanej oferty.  Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO.

III. PLIKI COOKIES

Podobnie jak większość stron internetowych, Strona Fundacji Najważniejsi są Ludzie korzysta z tzw. technologii śledzących, czyli plików cookies (“ciasteczek”).

Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, które przechowywane są na Państwa urządzeniu końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie, wtedy, gdy korzystasz ze strony Administratora.

Pliki cookie stosowane na stronie internetowej Fundacji Najważniejsi są Ludzie nie przechowują danych pozwalających na bezpośrednią identyfikację. Dane uzyskane w ten sposób nie będą przesyłane i udostępniane stronom trzecim tj. podmiotom innym niż Administrator strony.

Wchodząc na stronę Fundacji Najważniejsi są Ludzie mają Państwo możliwość zapoznania się z informacją o rodzajach plików cookies wykorzystywanych przez stronę. I dowolnego zarządzania ustawieniami plików cookies, o charakterze innym niż niezbędne (Informacja wyświetlana w formie banneru na dole strony, jeżeli informacja nie jest wyświetlana oznacza to, że wybór plików cookies został już dokonany. W przypadku chęci wprowadzenia zmian nalży wyczyścić pliku cookies w używanej przeglądarce).

Zgoda na korzystanie z  plików cookie

Zanim rozpoczniesz korzystać z naszej strony internetowej musimy otrzymać zgodę na korzystanie z plików cookie. Nasza strona zawiera wyskakujące okno informujące o korzystaniu z plików cookie i prośbę o zaakceptowanie wszystkich plików poprzez kliknięcie słowa „AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE”. Na stronie można skorzystać również z opcji „DOSTOSUJ”, która umożliwi wyrażenie zgody tylko na wybrane pliki cookies lub z opcji „ODRZUĆ WRZYSTKIE”.

W przypadku skorzystania z opcji „ODRZUĆ WSZYSTKIE” niektóre funkcyjności strony mogą być niedostępne lub działań w sposób nieprawidłowy.

Usuwanie plików cookie

Jeżeli uważają Państwo, że obecność plików cookie narusza Państwa prywatność, możliwe jest w każdej chwili ich wyłączenie albo dla konkretnej witryny albo w ogóle dla wszystkich połączeń z przeglądarki.

Przykłady:

    • Mozilla Firefox – W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Przeglądarka daje możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.

    • Microsoft Internet Explorer – W menu „Narzędzia” wybierz „Opcje internetowe” i w nich zakładkę „Prywatność”. Specjalnym suwakiem możesz regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem „Witryny” zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

    • Google Chrome – W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz „Narzędzia” a potem „Wyczyść dane przeglądania…”. Oprócz możliwości czyszczenia plików cookie, znajduje się tam link „Więcej informacji”, który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

    • Opera – Przyciskiem „Opera” w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim „Ustawienia” i dalej „Wyczyść historię przeglądania…”. Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk „Zarządzaj ciasteczkami…” prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

    • Apple Safari – W menu „Safari” wybierz „Preferencje” i w nich zakładkę „Prywatność”. Znajdziesz w niej liczne opcje dotyczące plików cookie. W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy Cię do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.

Skip to content